2014 GSS BAĞ-KUR SSK SGK Prim Affı Torba Yasa

21 Mart 2014 Cuma

Milyonlarca kişinin gözü Torba Yasa ile birlikte çıkması beklenen GSS BAĞ-KUR SSK PRİM AFFI'nda. Peki bu gelişmeler Torba Yasa içerisinde yer alacaklar mı? Torba Yasa'nın çıkmasıyla birlikte prim afları resmileşir mi? İşte son zamanlarda yaşanan gelişmeler

Sitemize ulaşan isminin verilmesini istemeyen bir kullanıcımız öğrenci olduğunu ve gss prim borcu ile ilgili sıkıntısı olduğundan bahsetmişti. Yazısının devamında şunlar yazıyor du.. ” Benim haberim bile yok adıma bir kağıt geldi ve benim ortalama bin tl üzerinde gss prim borcum olmuş yahu bunu iptal ettirebilir miyiz ben üniversitede okuyorum bu konuda bilgisi olan var ise bana yazabilirmi çok müşkül durumdayım ki ben zaten okulda bile zor okuyorum lütfen bana bir yol gösterin ne izlemeliyim nasıl iptal ettirebilirim bu gss borçlarını ? ”

Bu sorunun yaklaşık olarak 5 milyon kişiyi ilgilendirdiğini biliyoruz değerli sgk.net kullanıcıları. Geçtiğimiz yıl yaklaşık olarak 40 gün önce haber sitelerine bu hususla alakalı bir haber düşmüş ve GSS PRİM BORÇLARINA Af şeklinde yazılar yazılmıştı.

Bu yazıları incelediğimizde ; Gelir testi yapması gereken ortalama 5 milyona yakın kişinin olduğu ve bu durumdan bi haber oldukları da belirtilmişti. Bu hususla alakalı bir düzenlemeye gidileceği bildirilmişti. Şimdi 2014 yılı için çalışmaların devam ettiği ve muhtemel seçim öncesi vatandaştan oy toplamak adına güzel bir yatırım olacağını da düşünüyorum. Bu itibarla bu af çıktığında sitemiz üzerinden sizlere duyuru yapılacak. Muhtemelen yapılacak olan yapılandırmada kişilerin borcunun faizlerinin tamamı silinecek ve taksitlendirmeye gidilecek.

Torba yasa ile gündeme alınan ama henüz netleşmeyen bir çok şey var. Örneğin EYT yani emeklilikte yaşa takılanlar, ssp gss ve prim borçlarının taksitlendirilmesi olayı. Muhtemelen seçime az bi zaman kala çıkacak deniniyor ise de biz sgk.net olarak bunun seçim sonrasına bırakılacağı düşüncesindeyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

En Çok Okunanlar

Etiket Bulutu

Sidebar One