Öğretmen Atama Sorgulama Sayfası

3 Şubat 2013 Pazar

Öğretmen Atama Sorgulama Sayfası: Kadrolu öğretmen atamalarını MEB atamalar sayfasından görebilirsiniz.

Öğretmen atamam nereye yapılmış ? öğretmen kadrom nereye çıkmış ? öğretmen tayinim nereye çıkmış ? öğretmen atama yerlerini görmek ve sorgulamak istiyorsanız aşağıda bulunan ilgili bağlantılara dokunun.

2013 Şubat , mart , nisan , mayıs , haziran , temmuz , ağustos , eylül , ekim , kasım , aralık sonuçları sorgulama ve öğretmen atamaları sonuçlarını Buraya Dokunarak öğrenebilirsiniz.

İkinci sorgulama sayfası için lütfen Buraya Dokunun

Ayrıca Yukarıdaki Sorgulama Sayfasında Öğretmen

  • Eş Durumu Yer Değiştirme.

  • Van İline Özel Ek Atama.

  • Kadrolu İlk Atama.

  • Açıktan-Kurumlar İlk Atama.

  • Açıktan-Kurumlar Yeniden Atama.

  • Milli Sporcular.

  • Bölge Hizmetini Tamamlayan Eğitim Müfettişlerinin Atamaları.

  • Özürlü-Memur Yedek Atama.

  • Özürlü-Hizmetli Yedek Atama.

  • Yaz Dönemi Özür Grubu.

  • Eğitim Denetmenleri İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Sonuçları İl eğitim denetmenleri ve eğitim denetcileri atamaları.

  • Kesintisiz 8 Yıl Süre ile Görev Yapan Eğitim Müfettişlerinin Yer Değiştirme Sonuçları.

  • Eğitim Denetmenlerinin Sıraya Bağlı Atama Sonuçları.

  • Kadrolu İlk Atama.

  • Alan Değişikliği Sonuçları.

  • İsteğe bağlı Yer Değiştirme.

  • Kadrolu İlk Atama.

  • Açıktan-Kurumlar İlk Atama.

  • Açıktan-Kurumlar Yeniden Atama.

  • Milli Sporcular.

  • Ara Dönem Sağlık Özür Grubu.

  • Bilim ve Sanat Merkezleri atama.

  • Sözleşmeli Ek Özür Yer Değiştirme (Tercih Güncelleme).

  • Kadrolu Özür Grubu.

  • Alan değişikliği sonuçları.

  • Sözleşmeli ilk görevlendirme.

  • Ohhal sağlık Özür Grubu.

  • Ek sözleşmeli atama sonuçları öğrenme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

En Çok Okunanlar

Etiket Bulutu

Sidebar One