Öğretmen Atamaları Sorgulama Sayfası

17 Şubat 2013 Pazar

Öğretmen Atamaları Sorgulama Sayfası: Kadrolu öğretmen atamalarını "Milli Eğitim Bakanlığı" MEB in atamalar sayfasını ziyaret ederek görebilirsiniz.

Atamam nereye yapılmış , kadrom nereye çıkmış , tayinim nereye çıkmış , öğretmen atama yerlerini görmek ve sorgulamak istiyorsanız aşağıdaki bulunan ilgili bağlantılara dokunarak sorgulama yapabilirsiniz.

2012 şubat mart nisan mayıs haziran temmuz ağustos eylül ekim kasım aralık sonuçları sorgulama ve öğretmen atamaları sonuçları buraya dokunarak yapınız 40.ooo atama 2012 eylül itibari ile yapılmıştır.İkinci sorgulama adresi için buraya dokunun.

Ayrıca yukardaki sorgulama sayfasında öğretmen

  • Eş durumu yer değiştirme.

  • Van iline özel ek atama.

  • Kadrolu ilk atama.

  • Açıktan-Kurumlar İlk Atama

  • Açıktan-Kurumlar Yeniden Atama

  • Milli Sporcular

  • Bölge Hizmetini Tamamlayan Eğitim Müfettişlerinin Atamaları

  • Özürlü-Memur Yedek Atama

  • Özürlü-Hizmetli Yedek Atama

  • Yaz Dönemi Özür Grubu

  • Eğitim Denetmenleri İsteğe Bağlı Yer Değiştirme Sonuçlarıİl eğitim denetmenleri ve eğitim denetcileri atamaları

  • Kesintisiz 8 Yıl Süre ile Görev Yapan Eğitim Müfettişlerinin Yer Değiştirme Sonuçları

  • Eğitim Denetmenlerinin Sıraya Bağlı Atama Sonuçları

  • Kadrolu İlk Atama

  • Alan Geğişikliği Sonuçları

  • İsteğe bağlı Yer Değiştirme

  • Kadrolu İlk Atama

  • Açıktan-Kurumlar İlk Atama

  • Açıktan-Kurumlar Yeniden Atama

  • Milli Sporcular

  • Ara Dönem Sağlık Özür Grubu

  • Bilim ve Sanat Merkezleri atama

  • Sözleşmeli Ek Özür Yer Değiştirme (Tercih Güncelleme)

  • Kadrolu Özür Grubu

  • Alan değişikliği sonuçları

  • Sözleşmeli ilk görevlendirme

  • Ohal sağlık Özür Grubu

  • Ek sözleşmeli atama

Sonuçları görme öğrenme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

En Çok Okunanlar

Etiket Bulutu

Sidebar One