Sözleşmeli Personel Kendi isteği ile Sözleşmesini Fesh Ederse Tekrar Çalışabilir mi ?

8 Mart 2013 Cuma

Sözleşmeli Personel Kendi isteği ile Sözleşmesini Fesh Ederse Tekrar Çalışabilir mi ?: 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesine göre istihdam edilen sözleşmeli personel, kendi isteğiyle sözleşmesini feshetmesi halinde kamu kurum ve kuruluşlarına sınavsız olarak geri dönebilir mi?

657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesine göre istihdam edilen sözleşmeli personel, kendi isteğiyle sözleşmesini feshetmesi halinde, fesih tarihinden itibaren bir yıllık sürenin geçmesi ve boş pozisyon bulunması halinde aynı pozisyona yerleştirilmesinin ayrıldığı kurumun takdirinde olduğu; bu personelin aynı kurumun farklı bir sözleşmeli personel pozisyonuna veya farklı bir kurumun herhangi bir sözleşmeli personel pozisyonuna yerleştirilebilmesinin ise ilk defa hizmete alınma prosedürüne uyulması kaydıyla istihdamı mümkündür.

1 yorum

  1. annem gaip yıllar once babamın emekli maasını alıyodu gailipk kararından sonra maaşı ben almaya basladım annemin almadıgı 13bin tl sıgortada duruyor ben kendi hakkıma dusenı aldım fakat ayrı babadan olan ablam ve abim var bu paraya onlarda ortak oluyor bu parayı alabilmem ie7in benden vergiden istenilen vergiden muaf veya vergisi f6denmiş olduguna dair evrak istediler ben vergiden kagıt alıp 2kez gf6ndermeme ragmen bana aynı istekte tekrar bulundular abim ve ablam bu paradan alıcaklarmı vergiden muaf kagıdı nedir ?

    YanıtlaSil

 

En Çok Okunanlar

Etiket Bulutu

Sidebar One