Sosyal Güvenlik Kurumu Sms Mesaj Uygulamaları

23 Nisan 2013 Salı

Sosyal Güvenlik Kurumu Sms Mesaj Uygulamaları: Sosyal Güvenlik Kurumu çalışan işveren ve emeklilere bazı ödemeleri kısa mesajla bildirecek. Sosyal Güvenlik Kurumunun mesajla bildireceği konular aşağıdadır.

Emekli aylığının bağlandığı:

İş göremezlik ödeneği, emzirme ödeneği, cenaze ödeneği emekli ödemeleri ve toptan ödemenin gerçekleştiği hesaba veya PTT ye yatırıldığı.

Hizmet borçlanmasının gerçekleştiği:

İşten ayrılışın olduğu

Bağkur ve emekli sandığı tescili

SGK kısa mesaj uygulamasına kayıt olmak için buraya dokunun iletişim bilgilerinizide aynı sayfadan güncelleyebilirsiniz.

Bir kişi Tek TC ile bir abonelik gerçekleştirecek. Abonelik veya kayıt ücretsizdir.

sms ile ssk bağkur emekli sandığı işe giriş işten ayrılış maaş bağlanması evlenme yardımı geçici işgöremezlik emzirme yardımı borçlanmalar emekli ödemesi ve cenaze ödemesi bilgileri telefonunuza gelecektir.

Sosyal Güvenlik Kurumu (Sgk)  sms hakkında aşağıdaki açıklamayı yapmıştır.

Sosyal Güvenlik Kurumu (Sgk) Bilgi Sistemi Nedir ?

SGK hizmetlerini zaman kaybetmeksizin yerine getirmek, vatandaşın mağdur olmasını engellemek, sosyal güvenlik sisteminin işleyişini ve güvenilirliğini, doğruluğunu en üst düzeyde sağlamak ve Kurumun vatandaşa verdiği hizmet sonuçlarının bildirimini kolay ve çabuklaştırmak için geliştirilen bilişim sistemi olup SMS yoluyla ilgililerin cep telefonlarına hizmet sonuçlarının bildirilmesi işlemidir.

Amacı Nedir ?

Kurumumuzun yürüttüğü önemli faaliyetlerden olan provizyon ve aylık ödemelerde otokontrolün sağlanması, vatandaşın Kurumumuzla olan işlemlerinde SMS ile bilgilendirilmesi, vatandaş memnuniyetinin artırılması, hizmetlerin çabuklaştırılması, zaman ve iş gücü kayıplarının önlenmesi ile tebligat zorunluluğu bulunmayan yazışmalarda posta giderlerinin azaltılmasını sağlamaktır.

Faydaları Nelerdir ?

Bir yönüyle E-Devletten, Mobil Devlete geçiştir.
Sosyal güvenlik sisteminin işleyişini ve güvenilirliğini, doğruluğunu en üst düzeyde sağlamak,
Şeffaf bir hizmet anlayışı ile vatandaş odaklı hizmet sunumunu sağlamak,
Bilgi edinme hakkının, bürokrasi olmaksızın etkin şekilde kullanımını sağlamak,
Hizmetlerin çabuklaştırılması, zaman ve iş gücü kayıplarının önlenmesi ve vatandaş memnuniyetinin arttırılmasını sağlamak,
Bilgilere her an her yerden ulaşılabilmesi sağlamak,
Kurumumuzun yürüttüğü faaliyetlerde otokontrolün sağlanması,
Tebligat zorunluluğu bulunmayan yazışmalarda posta giderlerinin azaltılması sağlamak.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

En Çok Okunanlar

Etiket Bulutu

Sidebar One